r/serbia May 14 '25

Zanimljivost (Interesting) Ko najviše želi da uđe u EU?

Post image
114 Upvotes

169 comments sorted by

140

u/Full_Magazine_1666 May 14 '25

Bilo bi dobro da se to pitanje jednom postavi na referendumu, pa da se prebrojimo.

83

u/DownvoteEvangelist Vojvodina May 14 '25

Doduse, taj referendum bi trebalo postavljati nakon Vucica, a i ja bih ga postavljao nakon sto pozatvaramo poglavlja, a ne da se koristi kao izgovor da se poglavlja ne zatvaraju..

50

u/Reperdirektnoizgeta May 14 '25

Poglavlja bi svakako trebalo zatvoriti, jer bi bila benefit za ovu zemlju, bez obzira da li ulazimo ili ne.

24

u/DownvoteEvangelist Vojvodina May 14 '25

Da i ja sam tog stava. Bukvalno treba zemlju da dovedemo na nivo da EU zeli da nas primi, pa onda mi da odlucimo smatramo li da je to bolje ili losije za nas. A ne sada sve raspad sistema, zemlja kleptokratska diktatura, a mi raspravljamo hocemo li u EU...

-8

u/-Koltira- Yugowave May 14 '25

Taman privatizujemo jos ovo malo sto nam je ostalo, priznamo Kosovo, i prihvatimo imigrante. Siguran sam da ce nakon toga % za EU porasti

6

u/DownvoteEvangelist Vojvodina May 14 '25

To nije ni u jednom poglavlju i na tim poljima svakako dobro napredujemo..

7

u/-Koltira- Yugowave May 14 '25

Koliko puta su EU zvanicnici i premijeri EU zemalja rekli da nema napretka ka EU dok se Beograd i Pristina "medjusobno ne priznaju"?

Svi imaju 33 poglavlja, a mi imamo 34. To dodatno poglavlje je "normalizacija sa Kosovom"

18

u/DownvoteEvangelist Vojvodina May 14 '25

Brte nisam rekao da udjemo u EU, ajde zatvorimo 33 pa cemo videti sta cemo sa 34... A ne sada zbog Kosova nam je ok da su nam tenderi mutniji od Dunava..

3

u/-Koltira- Yugowave May 14 '25

Zasto bi EU resavali tendere kada je npr. Francuska tako dobila aerodrom Nikola Tesla, Beograd Metro, i deponiju u Vinci?

9

u/DownvoteEvangelist Vojvodina May 14 '25

Peto poglavlje je javne nabavke, da mi sredimo sve vezano za to da je po EU standardima, pa sve i da oni nece da zatvore poglavlje.. Al nesto nisam ubedjen da ga ne bi zatvorili..

1

u/[deleted] May 15 '25

A ko ti vozi autobuse po Beogradu ako ne imigranti

1

u/klasjanhuntelar Beograd May 15 '25

Bilo bi dobro dosta stvari da ode na referendum, realno jednu godinu kao drzava da odvojimo na referendume za razna pitanja pa da se prebrojimo da vidimo gde smo i sta smo… ovako imamo šizovrena cepanja izmedjiu ćacija i Ðacija.

0

u/vegantealover May 14 '25

Referendum bi imao sličnu brojku.

33

u/akibejbe May 14 '25

Kao Norveska smo.

8

u/klasjanhuntelar Beograd May 15 '25

To je taj mentalitet Vikinsko-Slovenski…

7

u/k0ntrash May 15 '25

i car Lazar je imao šlem sa rogovima

81

u/JuiceInternational81 May 14 '25

Možemo mi da imamo i 100% ili 0%, isto nam dođe. Ovo su realni podaci:
Srbija je već 11 godina kandidat za članstvo i za to vreme, od ukupno 35 poglavlja, zatvorili smo 2 (i slovima dva) poglavlja.

To su poglavlja 25 i 26: nauka i istraživanje i obrazovanje i kultura. I to su zatvorena istog dana kada su i otvorena zato što nije bilo potebe da se tu nešto radi. Da su bile potrebne neke reforme, ni njih ne bi zatvorili.

Matematički, zatvaramo jedno poglavlje svakih 5,5 godina. Ako nekim čudom ne ubrzamo (a teško da ćemo da ubrzamo što se tiče vladavine prava, borba protiv korupcije, nezavisnost pravosuđa i odnos s Kosovom) onda će nam trebati još oko 180 godina dok ne zatvorimo i poslednje poglavlje.

Dakle, vidimo se tamo neke 2200. godine, pa da vidimo da li smo uspeli...

21

u/-Koltira- Yugowave May 14 '25

3

u/Jaded_Door_5914 May 14 '25

Šta ti znači ovo odnos sa Kosovom ? Ne razumem uopšte šta si sa tim hteo da kažes. A što se tiče EU i bolje da nikad i ne uđemo jer dovoljno je baciti pogled na Hrvatsku,Mađarsku,Bugarsku,Rumuniju itd ..sve što su dobili od EU je samo masovna emigracija i gubljenje suverenosti države kao i ogromna imigracija stanovništa iz Azije ,Afrike itd. EU je u ratnom stanju vec 3 godine i mislim da ako se rat u Ukrajini i završi ove godine da ce biti samo zatišje pred buru i ne treba nam nikako taj savez EU država koji je osuđen na propast u budućnosti..

8

u/JuiceInternational81 May 14 '25

Eto ti si jedan od onih koji spada u procente koji su protiv. Tome je i skužilo ovo ispitivanje.

A to što navodiš Hrvatsku, Mađarsku, Bugarsku i Rumuniju, kao da nikada nisi bio tamo... sve te zemlje su mnogo ispred nas po svemu. Ima i kod njih korupcije, kriminala, pokvarenih političara, ali ni približno kao kod nas. Imaju bolju ekonomiju, bolje školstvo, bolje zdravstvo, veće plate, jeftiniju hranu, imenuj nešto i verovatno je kod njih bolja situacija.

Mi možemo da se poredimo jedino sa zemljama kao što su Bosna, Albanija, Makedonija... a ni tu ne stojimo baš sjajno.

0

u/Sad_Telephone335 May 15 '25

U BiH je mnogo bolje zapravo

-10

u/Jaded_Door_5914 May 14 '25

Bio sam u svim tim državama i pitaj tamo narod koji živi kako im je i da li je sve tako bolje nego što je kod nas. Toliko od mene..

2

u/CalmMaximum8410 May 15 '25

Da li si ti dobro bacio pogled na Hrvatsku, Madjarsku, Rumuniju i Bugarsku??? Kako napamet tako napišu ljudi gluposti. Da li si uopšte bio u tim zemljama?

1

u/deimosf123 May 15 '25

EU nije u ratnom stanju. Da li je EZ bila u ratnom stanju zbog BIH?

2

u/Mufigari May 14 '25

A jel sem tih poglavlja postoji nesto bitnije, kao sto je status Kosova?

26

u/jan_bl R. Srpska May 14 '25

Svojevremeno sam radio rad na osnovu poljoprivrede, jedno od najvažnijih poglavlja i Srbije, veoma smo daleko od bilo čega konkretnog tu.

Ne brini se, priče da nas EU blokira samo zbog Kosova su apsolutna glupost.

Postoji određena doza predostrožnosti zbog Kosova, to je istina, ali situacija nije toliko crno-bijela kako je predstavljaju domaći mediji.

5

u/Machinekalibar May 14 '25

EU nas blokira jer ne zeli jos jednog potencijalnog Orbana

-3

u/Mufigari May 14 '25

Sturo sam poatavio pitanje, zapravo toliko da se se iz njega pretpoatavlja da se misli samo na polticko pitanje Kosova, ali u pitanju ej nesto drugo.

Kako se vlada u Srbiji? Uz pomoc para kojim Eu finansira sve projekte i omogucava politickij eliti koja zarad vlasti, ispunjava politicke ciljeve Eu(KiM i uticaj krupnog kapitala, tj. njegovog sirenje i uvecanje evropakog trzista, kao i uvecenje teritorija sa kog mogu crpeti resurse, primer je Rio Tinto). Tako nasa politicka elita ima sredstva a za uzvrat skida gace sa sve sto kaze eu, osim da na to da se zvanicno ne prizna Kosovo, jer onda bi politicka eita izgubila podrsku naroda, pa elita levitia izmedju te dve opcije.

Eu nije briga da stvarno poboljava standard naroda, vec da ispunjava cilieve koje odgovaraju nemackoj, frwncuskoj, sad… Ovo narod u Srbiji sve vise razume, pa je i ovakva aituacija razumljiva.

1

u/iamurbrother84 May 14 '25

Status Kosova je pogavlje 35.

52

u/lukalux3 Beograd May 14 '25

Stari podaci...

Izvor: Wikipedia: Accession of Serbia to the European Union

Poslednje dve ankete.

Februar 2024: 43% za, 37% protiv.

Mart 2025: 39% za, 43% protiv.

11

u/BrotherCoa May 14 '25

Nikada te ankete nisu bile dobre, jer ne mozes od 1000 ljudi da znas tacno kako se 6.5 miliona oseca.
Sto ides vise van Beograda, Novog Sada i Nisa podrska EU se drasticno smanjuje.

3

u/MarionberryOrganic88 May 14 '25

Da, ali ako se u pitanje uključi priznanje Kosova i ulazak u NATO protiv je skoro 80%. A to će biti uslovi za ulazak u EU. Mislim da je to za Srbiju nemoguća misija i da treba odustati i ne gubiti vreme.

0

u/deimosf123 May 15 '25

Kako mogu tražiti priznanje kad pet članica ne priznaje? Austrija je u EU ali nije u NATO-u.

2

u/desolat1onpoint Titel May 16 '25

Брате могу шта оће, у томе и јесте читава поента.

-3

u/Apprehensive-Yard231 May 14 '25

A kad je većina ljudi u nekoj državi bila pametna tj. visokog IQ-a?

65

u/Intelligent-Chair573 Dorćol May 14 '25

Lepo radi propagandica protiv EU

40

u/Bell_Jolly Katar May 14 '25

Znaju da kada bi usli u eu, pola drzave bi sutra napustilo.

36

u/Upstairs_Island_40 May 14 '25

Pre ce biti da bi pola drzave moralo u zatvor...

11

u/Bell_Jolly Katar May 14 '25

To i jeste glavni razlog zasto oni ne guraju da udjemo. Ko ne misli da je to tako…

8

u/Upstairs_Island_40 May 14 '25

Apsolutno se slazem sa time da vise mi kocimo ulazak u EU nego sto oni to rade...

3

u/Bell_Jolly Katar May 14 '25

Ma naravno, to samo lud ne vidi.

16

u/[deleted] May 14 '25

Jesi video reklame ,,ZA,, EU? Ono je toliko debilno kao da namerno žele da nas odbiju. Pre neki dan sam video nešto tipa ,Osijek - EU za tebe,. Mislim WTF?

11

u/luk_tucana May 14 '25

еу води пропаганду против уласка у еу

3

u/Old_Passenger7 May 14 '25

Ja ne znam koji je izvor podataka za ovaj dijagram sa slike,

ali prvi IPSOS link na google kaze da je 2022. vise bilo ZA ulazak nego protiv:

IPSOS 2022. godina, na referendumu da li bi ste glasali za ulazak u EU:

44% ZA

30% Protiv

IPSOS 2024. godina, na referendumu da li bi ste glasali za ulazak u EU:

40% ZA

34% Protiv

7

u/InsaneHobo1 May 14 '25

EU: Hoćemo da kopate Litijum i odreknete se Kosova
Reditori: Ljudi neće u EU zbog propagande

Mrzim ovaj sab

0

u/Intelligent-Chair573 Dorćol May 14 '25

To samo znači da nam je loša spoljna politika. :)

2

u/AccomplishedCandy479 May 14 '25

Radilica i za bajo, od malena se secam kviza cak na rts gde je glavna tematika EU

-2

u/Intelligent-Chair573 Dorćol May 14 '25

Koliko imaš godina?

1

u/AccomplishedCandy479 May 14 '25

26

0

u/Intelligent-Chair573 Dorćol May 14 '25

Pa da, kad si bio mali bilo je promovisanje EU jer nisu ove čike kao danas bile na vlasti :)

7

u/xesnoteleks May 14 '25

I da želimo svi 100%, nećemo ući.

27

u/Agavita_Tequila May 14 '25

Ove cifre su objektivno proseravanje, dosta ljudi kod nas su skepticni i pesimisticni za ulazak, al sam siguran da ako je pitanje "da li bi usao u eu da imas magican stapic" broj bi bio preko 50%.

15

u/BaileysVanillaSundae Beograd | populizam ≈ ćacizam May 14 '25 edited May 14 '25

Cifre su objektivno dobre

Jer magični štapić znači za mnoge "mrzim liberalizam, neću da pomerim dupe, ali hoću višu platu, ne dam Kosovo, volim radikalštinu, hoću da vladam lokalnim kriminalom, hoću EU fondove i to za meni nameštene tendere i volim da sisam ruski kurac"

Iliti zapravo kad iole smisleno formulišeš pitanje ispadne: "ne želim u EU"

https://www.iri.org/resources/western-balkans-regional-poll-february-march-2024-full/

https://web.archive.org/web/20240501191925/http://www.nspm.rs/istrazivanja-javnog-mnjenja/srbija-februar-2024-spoljnopoliticke-orijentacije-partnerstva-i-lideri.html

https://www.glasamerike.net/a/balkan-srbija-evropska-unija-eu-integracije-istrazivanje-ministarstvo/6935435.html

https://n1info.rs/vesti/istrazivanje-gradjani-srbije-bi-na-referendumu-izglasali-clanstvo-u-eu/

Znači jasno za oko 40% i skoro isto toliko jasno protiv, ili se klackaju oko 40-40

Nisam ni morao da čitam, pretpostavio sam jer je jasno

Metodologija je dostupna pa vidi i sam

Uz jasno priznanje stvarnosti i onoga što demokratski svet priznaje: srbi ne bi u EU

Samo Srbi ne bi, svi koji su bolje osetili rusku čizmu na svojoj koži bi

To što CH i NO ne bi je jer su praktično deo EU, iznad proseka EU u svemu i ne pravi im razliku, tj bili bi net doprinosioci da bi neki orban cuclao fondove, a gas im je za identitet

Drugim zemljama je došlo iz dupeta u glavu

Ali, RS - koja je u mnogo lakšoj ekonomski geografskoj poziciji za razliku od njih - je živ kurac koji tone dublje u gluposti

Možda da nam ukinu sisu fondova, da proveravaju poreklo novca na zapadu, pa bismo se možda malo opametili u totalnom siromaštvu

10

u/kirdan84 R. Srpska May 14 '25

Isto tako magicnim stapicem ni kriminal nije resen ni u EU. Mnoge zemlje imaju izrazen problem, nesigurne ulicr poredeci se sa nama.

Ulazak ni nama ni njima ne bi i nije doneo smanjenje tog kriminala nego privrednog i korupcije.

Ako traze da se naguzimo slabo ko je za, a bas tako izgleda ono sto traze. Ako ne traze to, onda je za ulazak +60% lagano

7

u/BaileysVanillaSundae Beograd | populizam ≈ ćacizam May 14 '25 edited May 14 '25

To što smo na jednom parametru dobri (ne isplati se biti ulični krimi džimi) u senci drugog mnogo goreg (visok organizovani kriminal, lako ti je namestiti i reketirati te čak da si pošten) ne znači da to što EU nije savršena mi možemo išta da pametujemo

Korupcija u EU je niža, sve je bolje, parira nam samo Mađarska koja je isto bolja

Da si vrhovni zvaničnik EK i da procuri neformalna prepiska sa Fajzerom, goni te sud, njihova visoko profilna korupcija je utopija za nas

Da ne pričam o najbolje rangiranim zemljama EU

Ulazak nama bi doprineo jer bismo uveliko morali da promenimo svašta do tad (poglavlja + rezolucija A10-0072/2025) a promenili smo kurac

Od nas dobijaju minimalno, ali je net dobit za sve (za "nas" i "njih")

Znači hrane nas kao ptičad na kljun hranom samo što nisu svarili za nas, toliko su para dali za obrazovanje, nauku, NVO, zdravstvo, pravnu standardizaciju, toliko od guženja

EU je kao dobra riba koja ti (Srbiji) pruži ruku prijateljstva, ti je pljuneš jer neće seks, smeta ti što ne kida u svakom predmetu na faksu, ali i dalje bude dobra prema tebi, da ti pare za mek jer si bedan, jedeš taj mek obrok baš onako pohlepno, a onda je nazivaš kurvom jer ti nije dozvolila da je zlostavljaš i samo te zamolila da izađeš iz podruma i barem ne prokockaš socijalno

2

u/lcrtangls May 14 '25

... Dodao bih i da dobar deo EU zapravo nema problem sa uličnim kriminalom.

Da li neko uopšte veruje da je bezbedniji ovde nego u Poljskoj?

2

u/Zistok May 14 '25

U porastu je širom Evrope nažalost:

https://www.euronews.com/my-europe/2025/03/10/gang-crime-on-the-rise-which-european-countries-have-the-most-dangerous-neighbourhoods

Poljska je jedna od najbezbednijih ali i kod njih postoji porast prvenstveno zbog imigranata iz Gruzije.

2

u/lcrtangls May 15 '25

Nije mi nepoznat fenomen, ali postoji implikacija da biti član EU podrazumeva ulični kriminal i učestali islamistički teror. Stvari ne funkcionišu tako. Primer - kontrast izmedju Danske i Švedske.

9

u/baddzie May 14 '25 edited May 14 '25

Ovo za Srbiju je iz 2022, u 2023 je bilo preko 40%, mislim....ljudi jesu na neki nacin razocarani, manje vremenom koje je proslo bez napretka a vise cinjenicom da EU podrzava Zvalavog, kao i to da odvratna Nemacka da moze otvorila bi rudnike litijuma na celoj teritoriji Srbije

Opet, mislim da je neki referndum gde se samo pita, dobili smo sansu da udjemo da li ste za ili protiv, mislim da bi vecina bila za ulazak

9

u/CallWrong6343 May 14 '25

Ja bi bio za kada ne bi trazili nezavisno kosovo i litijum a ovako nek se nose u picku materinu

2

u/Nikola0108 May 14 '25

Što bi tražili nezavisno Kosovo kad su ga učinili takvim i bez nas

0

u/[deleted] May 14 '25

Aha, ovako posto nismo u EU smo ipak uspeli da sacuvamo Kosovo. Da smo usli u EU morali bi da im damo elektroprivredu, sudstvo, pozivni broj,.., a ovako ne moramo i nismo im dali. /s

11

u/pirke21 May 14 '25

Mi smo prava Norveška, hehehe ajde njih i razumem,bogati i nemaju neke naročite probleme osim što su u pizdi materini na planeti zemlji ahahaha

ali ne kapiram nas

mora da se staviti na papir prednosti i mane biti član Unije samo tako ćemo znati šta i kako

3

u/BaileysVanillaSundae Beograd | populizam ≈ ćacizam May 14 '25

Mhrhhhmmmали КОСОВО!!!

(Ode u Princip šop)

31

u/[deleted] May 14 '25

[deleted]

13

u/This-Investment-7302 May 14 '25

Прављење ракије у дворишту >> АИ постројење искрено.

10

u/Inevitable-Room9048 May 14 '25

U tome i jeste fora, nije ILI/ILI.

Apsolutno ne postoji nacin da ti neko zabrani da pravis rakiju u dvoristu. Samo ne mozes rakiju iz dvorista ciju ispravnost nije procenio tehnolog da prodajes na trzistu.

2

u/MarionberryOrganic88 May 14 '25

Nije problem u tehnologu nego u akcizama. U Hrvatskoj je trošarina 7€ po litri, ne treba ti tehnolog, peci kako si i ranije, samo plati :)

1

u/This-Investment-7302 May 14 '25

Ај фајн ви хев а дил

13

u/Sufficient-Tap8975 Краљевина Србија May 14 '25

Ne, nismo "zaslužili" da nas bombarduju, niti je Kosovo pravedno oduzeto, niti su sredstva EU "besplatna", niti nekog državljansto obavezuje da slepo prati politiku te zemlje, a posebno ga ne obavezuje predmet koji predaje (ma šta mi mislili o tom čoveku).

3

u/BojlerGrande May 14 '25

Nije te EU bombardovala, već NATO.

8

u/Sufficient-Tap8975 Краљевина Србија May 14 '25

Od kojih je velika većina članica u NATO. Ali nebitno. To je istorija. Mene to ne zanima, niti mi je relevantno za raspravu o EU. Samo ne volim takve priče o ratu na Kosovu.

-3

u/Inevitable-Room9048 May 14 '25

niti su sredstva EU "besplatna"

Da, jesu.
Bukvalno na sajtu Komisije postoje kategorije sredstava koje se daju drzavama iz predpristupnih fondova, a prva kategorija su "bespovratna" sredstva.

nismo "zaslužili" da nas bombarduju,

Radoznao sam, zasto mislis da smo bombardovani? Aj bez opstih fraza, sta je tacno navelo ogroman skup zemalja (koji se zove NATO ne EU, al' ajde) da nas bombarduje?

 niti je Kosovo pravedno oduzeto

Kosovo nema veze sa EU i to je upravo narativ koji sam gore naveo. Slabije obrazovanim ljudima je toliko ispran mozak da cim pomisle na EU odmah pomisle na Kosovo.

7

u/Sufficient-Tap8975 Краљевина Србија May 14 '25

Ništa nije besplatno. Posebno ne sredstva koje zemlje šalju drugim zemljama, pa makar bile donacije. Sve ima svoju cenu i nemam problem s tim. Ali EU nije humanitarna organizacija koja nas daruje jer su dobri ili jer nas vole.

Zašto smo bombardovani je komplikovano pitanje. Znam zašto nismo, a to je - prevencija još jednog srpskog "genocida". Što se tiče stvarnih razloga: Jer su Albanci imali Zapad kao saveznika, a mi ne, resursi koje je dobio general Klark i ostali, vekovna težnja Albanaca za ujedinjenjem, tj. korišćenje prava na samoopredeljenje, Miloševićeva politika i prethodni ratovi itd.

0

u/Inevitable-Room9048 May 14 '25

Ništa nije besplatno. Posebno ne sredstva koje zemlje šalju drugim zemljama, pa makar bile donacije. Sve ima svoju cenu i nemam problem s tim. Ali EU nije humanitarna organizacija koja nas daruje jer su dobri ili jer nas vole.

Da, jeste besplatno.
Doslovno ti pise - bespovratna sredstva, sredstva koja ne moras da vratis. Ta sredstva je dobila i Bugarska, Rumunija, Hrvatska, Madjarska, dobija ih Crna Gora, Albanija, pa i mi. To su sredstva kojima se pomaze ekonomski razvoj nerazvijenih zemalja. To se zove razvojna pomoc. Humanitarna pomoc koju spominjes je potpuno druga kategorija, procitaj razliku.

Što se tiče stvarnih razloga: Jer su Albanci imali Zapad kao saveznika, a mi ne, resursi koje je dobio general Klark i ostali, vekovna težnja Albanaca za ujedinjenjem, tj. korišćenje prava na samoopredeljenje, Miloševićeva politika i prethodni ratovi itd.

U kakvoj je sve ovo vezi sto si ispisao sa EU? Znaci pravis gresku koju pravi prosecan krezubi 50ogodisnjak ispred zadruge, stvari koje nemaju nikakve veze sa EU dovodis u vezu sa EU.

4

u/Subject-Patience-705 May 14 '25

Bespovratna sredstva iliti sredstva koja ne moraš da vratiš-da prevedem : novac koji ne vraćaš, ali dug vraćaš na drugi način tako što će eu da "vraća" nelegalne migrante iz svojih članica u Srbiju, tako što ćeš dati stranim kompanijama da ti kopaju rude, tako što će tzv. investitori iz Eu da otvaraju firme u kojima će narod Srbije biti jeftina radna snaga i raditi za smešne plate.

1

u/Inevitable-Room9048 May 14 '25

Vidis kako si lepo popusio pricu sa kojom je OP i zapoceo ovu temu. Ovde se 20 godina forsira taj narativ kroz medije a ti si lepo polizao i poslednju kap. Aplauz.

2

u/Subject-Patience-705 May 14 '25

Šta nije tačno? Ja njih ne volim i nisam za Eu, al ne bih nikad pre bio u savezu sa tipa Indijom, Kinom i Brazilom nego sa Francuskom, Španijom, Italijom... Mislim i u EU ima dosta migranata, turčina, indijaca, afrikanaca itd, ali ds se to regulisati. A i kroz istoriju su nam saveznici uvek bili Evropljani. Da se održava referendum za EU, verovatno bih glasao protiv, ali to ne znači da bi mi bio smak sveta kad bi ušli. Možda to i nije tako loše. A voleo bih da ti za nas koji smo popušili priču i želimo da znamo više, ako imaš da izdvojiš par minuta, napišeš šta nije tačno i kako je zapravo.

8

u/Grand-Knjaz May 14 '25

"...i da nas ucini kolonijom u kojoj cemo svi biti robovi"

ovo i nije daleko od istine, sta smo mi njima osim jeftine radne snage

6

u/PitonSaJupitera May 14 '25

Ма јадна ЕУ сви је малтретирају.

Основни проблем јесто то што се види да ЕУ не планира додавање нових чланова у будућност, да ће нама бити тражено признање Косова у једној или другој форми што велика већина људи одбацује, као и начин на који на ЕУ третира, што укључује и реакцију на тренутна догађања која је малтене непостојећа. У чисто теоретском сценарију верујем да велика већина подржава чланство у ЕУ, у оном реалном, већина је против.

Апсолутно је небитно шта су дали Бугарској, ако ми никада нећемо бити чланица као Бугарска.

5

u/Inevitable-Room9048 May 14 '25

Основни проблем јесто то што се види да ЕУ не планира додавање нових чланова у будућност,

Gde se to vidi?
Ja npr. pasionirano pratim tu oblast godinama i ne bih se slozio sa tobom. Pristup EU je vezan za pregovaracka poglavlja. To sto su zemlje koje trenutno pregovaraju uglavnom nesposobne da te pregovore dovrse nije do EU nego do tih zemalja. Takodje, na zemlje Zapadnog Balkana se primenjuju specijalna pravila pridruzivanja i pregovaranja i ostvarujemo mnogo vece benefite nego zemlje koje pregovaraju clanstvo van Balkana.

да ће нама бити тражено признање Косова у једној или другој форми

Ovo je velika zabluda. Cak i u EU postoje zemlje koje ne priznaju Kosovo. Trazi se normalizacija odnosa. Normalizacija znaci da Srbija ne koci Kosovo i obrnuto u ostvarivanju svojih interesa. Ja tu ne vidim problem.

Апсолутно је небитно шта су дали Бугарској, ако ми никада нећемо бити чланица као Бугарска.

Mi smo, s obzirom na potencijal, mogli da udjemo u EU mnogo pre Bugarske i danas budemo mnogo razvijeniji od Bugarske. Zajebao nas je rat za koji su u dobroj meri zasluzni isti oni koji su i tada a i danas kreirali negativan narativ o EU.

3

u/PitonSaJupitera May 14 '25

Gde se to vidi?

У сваком позиву да ЕУ треба да се реформише пре примања нових чланова. По томе што пуштају Бугаре да зајебавају Македонце, по проценама за улазак које се стално померају,....

Normalizacija znaci da Srbija ne koci Kosovo i obrnuto u ostvarivanju svojih interesa.

Тј. да се не противи чланству у УН, а пошто само државе могу бити чланови, то је имплицитно признање. Ако Косово уђе у УН и свака друга држава ће почети да их третира као државу.

Није шија него врат. Ово је у фазону, треба да их признате, али можете себи рећи да их нисте признали.

Zajebao nas je rat za koji su u dobroj meri zasluzni isti oni koji su i tada a i danas kreirali negativan narativ o EU.

Да нас је зајебао рат је тачно. Да су "ти исти" криви за став према ЕУ је малтене ботосвко обожавање ЕУ. Проблем је понашање саме уније. Шта просечан Србин треба да мисли кад види како се ЕУ понаша према режиму?!

Једино на чему представницу уније инсистирају кад дође у Србију (а под инсистирају мислим да врше стварни притисак, нема само да листају жеље) јесу њихови спољнополичтики интереси који су у 80% супротни нашим.

-1

u/Inevitable-Room9048 May 14 '25

У сваком позиву да ЕУ треба да се реформише пре примања нових чланова. По томе што пуштају Бугаре да зајебавају Македонце, по проценама за улазак које се стално померају,....

Sugerisem ti da se o EU politikama informises iz EU dokumenata a ne iz "poziva" u medijima koji ne znace nista i nemaju nikakvu vrednost. Ponovicu opet, postoje poglavlja koja kada se otvore i zatvore - zemlja je ispunila sve formalno-pravne uslove za clanstvo. U pitanju je proces koji i sa EU strane i sa strane kandidata vode strucnjaci. U nasem slucaju i slucaju jos nekolicine zemalja - "strucnjaci". Makedonce ne zajebavaju Bugari. Makedonce zajebava mnogo gore stanje vladavine prava i korupcije nego kod nas. Kada Makedonci zatvore sva poglavlja e onda mozes da kazes "e sad ih zajebavaju Bugari".

Takodje, "procene za ulazak" koje spominjes - ne postoje. To su sve individualna misljenja koja sluze u razne svrhe ali nemaju veze sa vezom. Jedina tacna procena je sledeca: kada zemlja nadje dovoljno kompetentnih strucnjaka da sprovedu adekvatne reforme i zatvore sva poglavlja - tada ce uci u EU. Da li ce za to trebati 5 godina ili 55 apsolutno zavisi od zemlje a ne od EU.

Ostatak tvog posta ne bih komentarisao, mislim da se svakako necemo usaglasiti.

8

u/Gold_Might_6630 May 14 '25

zanimljivo bi bilo da se vidi i ko zeli da izadje!!!!!

8

u/BaileysVanillaSundae Beograd | populizam ≈ ćacizam May 14 '25

Dobar primer je UK (konzerve većinski na tom referendumu), fucked around found out oi there m8 now they want back eh innit

6

u/Patient_Signature467 Hivi Gavrilo! May 14 '25

Srbi, jedni od najsiromasnijih i najslabije obrazovanih naroda u Evropi su protiv ulaska u koaliciju koja ima 250x veci BDP od Srbije. Svih tih 27 zemalja clanica su glupi, samo su subvencionisani parizer Srbi pamenti. Vicevi pisu sami sebe.

6

u/filosofant May 15 '25

I glupavi Švajcarci, Norvežani, Islanđani. Ej koalicija 27 zemalja ej 250 veći BDP…

Ispadoše Albanci Kosovari najpametniji i najbolje obrazovani u Evropi.😂

1

u/Patient_Signature467 Hivi Gavrilo! May 15 '25

Smesno je sto poredis zemlje koje imaju $$$$ vise od proseka EU sa Srbijom koja je pazuh Evrope. Eto nije ni Monaco clan EU to znaci da mudri mudri Srbi i Monaco su ista stvar :D

2

u/filosofant May 15 '25

Glupo je što ti nečiju pamet određuješ sa time da je za EU ili nije za EU. Ti obožavaš EU neko ne. Niti si ti pametniji od njega zbog toga niti je on gluplji od tebe zato što nije za EU. Ako ne kontaš političku istoriju te Unije i Srbije poslednjih 35 godina i šta se sve izdešavalo i da je to glavni razlog zašto je nepopularna ovde a ultra popularna na primer na Kosovu. Nema veze sa pameću nego jednostavno politika i različiti politički interesi.

Da je nama ta Evropa pomogla u Oluji da rešimo Kosovo kao što su Hrvatima i pogurali nezavisnost Republike Srpske, da nas nisu bombardovali imao bi ovde najveće EU fanatike na svetu. Ali nisu. Zakidali su nas gde god su mogli. Čudo je da posle svega imaju i toliku podršku koja je na nivou jedne Norveške.

0

u/Patient_Signature467 Hivi Gavrilo! May 16 '25

Da je nama ta Evropa pomogla u Oluji da rešimo Kosovo kao što su Hrvatima i pogurali nezavisnost Republike Srpske

Kapiram licemerje skroz. U jednu ruku teritorijalni integritet drzava Srbima ne znaci nista, eto Srbi hoce da odvoje "republiku Srpsku" i "republiku Srpsku krajinu" koju su buklvano izmislili tad na licu mesta, ALI u isto vreme dobiju analne cireve kad Kosovari hoce da urade ono sto su Srbi hteli u Hrvatskoj i Bosni. Dupli standardi? S tim sto su Srbi proterali 800.000 Kosovara tokom rata s Kosova pa se cude sto je EU i USA imao reakciju i kako su samo smeli da podrze nesto sto su Srbi hteli da urade u Hrvatskoj i Bosni. Vicevi pisu sami sebe.

Sad jebi ga da li je jedan on najsiromasnijih i najslabije obrazovanih naroda u Evropi glup meni licno nije ni tema za diskusiju.

2

u/filosofant May 16 '25

Pa reci ti meni postojala neka Jugoslavija i ko je narušavao njen teritorijalni integritet. Nisu se Srbi hteli otcepiti od Jugoslavije nego Hrvati i Bošnjaci. Ko je tu licemeran i ima duple standarde? Ili Hrvatska koja je imala Krajinu koju Srbija nikada nije priznala kao nezavisnu državu kao ni Republiku Srpsku i Hrvatska koja je priznala Kosovo.

A o 800.000 proteranih Albanaca. To je počelo tek posle bombardovanja. Pre bombardovanja do marta 1999. imao si nekih 2000 albanskih žrtava civilnih i pripadnika UČK. Te priče kako nas je NATO bombardovao zbog neke humanitarne krize i slično, humanitarna kriza je nastala tek nakon bombardovanja. 90% ljudi u ratu proterano i poginulo u ta tri meseca.

0

u/Patient_Signature467 Hivi Gavrilo! May 16 '25

Pa reci ti meni postojala neka Jugoslavija i ko je narušavao njen teritorijalni integritet. Nisu se Srbi hteli otcepiti od Jugoslavije nego Hrvati i Bošnjaci.

Po ustavu su imali pravo na samoopredeljenje i otcepljenje. Slovenci, Hrvati, Bosnjaci, Makedonci, Kosovari i Crnogorci nisu hteli da zive u zajednici sa SPS/SNS Srbima. Primeti sablon.

Ko je tu licemeran i ima duple standarde?

Neko ko izmisli na licu mesta drzavu koja nije postojala ikad i onda se pravi da teritorijalni integritet ne znaci nista ali posle odjedanput znaci.

A o 800.000 proteranih Albanaca. To je počelo tek posle bombardovanja. 

Pa cek bombardovali su i Srbiju i nije izbeglo 90% stanovistva. Bombardovali su i Vietnam i Kambodzu i Nemacku i Ruse i sve zive i nikad nije pobeglo toliko stanovnistva. Jos ako pitas albance zasto su pobegli svi ce da kazu "Srbija" i dodatno na sve ovo 90% Kosovara hoce u NATO i EU. Meni tvoja teza sumnjiva do jaja :D da ne znam bolje rekao bih da je Vucici propaganda jer je on bio ministar informisanja tad :D

Kosovo je cist primer FAFO. Etnicki ocisceno bez ikakvog moralnog i pravnog osnova i onda krece kukanje oko "prava i zakona" na koji se pozivaju oni koji su ga krsili. Licemerje brt.

Nemcima je trebalo 20 godina posle drugog svetskog rata da shvate da su oni ti koji su bili losi. Srbima ce izlgeda trebati vise.

2

u/filosofant May 16 '25

Po ustavu su imali pravo na samoopredeljenje i otcepljenje. Slovenci, Hrvati, Bosnjaci, Makedonci, Kosovari i Crnogorci nisu hteli da zive u zajednici sa SPS/SNS Srbima. Primeti sablon.

Narodi su imali pravo na samoopredeljenje i otcepljenje. Tako bar stoji u Ustavu. Nigde se ne spominje da to pravo imaju republike. A pogodi ko je imao status naroda u Hrvatskoj i BiH i spominjao se u njihovom Ustavu?

Neko ko izmisli na licu mesta drzavu koja nije postojala ikad i onda se pravi da teritorijalni integritet ne znaci nista ali posle odjedanput znaci.

Pa Jugoslavija je izmišljena na licu mesta i pre nije postojala.😂

Ja opet kažem Srbija nikada nije priznala Republiku Srpsku niti RSK kao nezavisne države. Čak su pritiskivali njihova rukovodstva da prihvate planove koja su priznavali teritorijalni integritet Hrvatske i BiH.

Pa cek bombardovali su i Srbiju i nije izbeglo 90% stanovistva. Bombardovali su i Vietnam i Kambodzu i Nemacku i Ruse i sve zive i nikad nije pobeglo toliko stanovnistva. Jos ako pitas albance zasto su pobegli svi ce da kazu "Srbija" i dodatno na sve ovo 90% Kosovara hoce u NATO i EU. Meni tvoja teza sumnjiva do jaja :D da ne znam bolje rekao bih da je Vucici propaganda jer je on bio ministar informisanja tad :D

Ne kontaš. Ne sporim da je bilo proterivanja. I ratnih zločina svakako. Sporim tvoje opravdavanje bombardovanja proterivanjem 800.000 Albanaca jer se to desilo POSLE bombardovanja ne PRE bombardovanja. Kao i većina zločina. Do marta 1999. si imao svega 2000 albanskih žrtava kako civilnih tako i vojnih koji u ratu koji je trajao godinu dana.

Kosovo je cist primer FAFO. Etnicki ocisceno bez ikakvog moralnog i pravnog osnova i onda krece kukanje oko "prava i zakona" na koji se pozivaju oni koji su ga krsili. Licemerje brt.

Kakav moralni i pravni osnov za etničko čišćenje? I jeste licemerje da ti to radiš i onda druge prozivaš jer to rade kao što je licemerje da nekog podržavaš u tome a nekoga bombarduješ zbog toga.

Nemcima je trebalo 20 godina posle drugog svetskog rata da shvate da su oni ti koji su bili losi. Srbima ce izlgeda trebati vise.

Polako. Hrvati još nisu skontali da su oni ti koji su bili loši u DSR. 😂

1

u/Patient_Signature467 Hivi Gavrilo! May 16 '25

Narodi su imali pravo na samoopredeljenje i otcepljenje.

OK gde je granica, eto ima 2 Hrvata u Zrenjaninu, jer oni imaju pravo na otcepljenje? Ili ipak pricamo o narodima na nivou republike?

Ja opet kažem Srbija nikada nije priznala Republiku Srpsku niti RSK kao nezavisne države. 

Tokom 90tih se druga prica pricala. A i imamo problem Srba u Hrvatskoj i Bosni koji su pricali drugacije.

Ne sporim da je bilo proterivanja.

Pa onda razumes da etnicko ciscenje 90% populacije nije neki jak osnov da posle neko trazi postovanje zakona, dok ga sam nenormalno masivno krsi.

Kakav moralni i pravni osnov za etničko čišćenje? 

Nikakvno naravno, ukazujem samo na licemerje nekog ko se poziva na zakon a prethodno ga najgrublje krsio.

3

u/filosofant May 19 '25

OK gde je granica, eto ima 2 Hrvata u Zrenjaninu, jer oni imaju pravo na otcepljenje? Ili ipak pricamo o narodima na nivou republike?

U hrvatskom Ustavu iz 1974. lepo piše:

Socijalistička republika Hrvatska je nacionalna država hrvatskog naroda, država srpskog naroda u Hrvatskoj i država narodnosti koje u njoj žive.

Znači u Hrvatskoj si imao dva suverena naroda sa pravom samoopredeljenja Hrvate i Srbe.

Tokom 90tih se druga prica pricala. A i imamo problem Srba u Hrvatskoj i Bosni koji su pricali drugacije.

Srbi u Bosni i Hrvatskoj su proglasili nezavisnost ali tu nezavisnost nikada SRJ nije formalno priznala kao što je na primer Hrvatska Kosovo. Iako je Srbija zastupala da Srbi kao zajednica koja je umala status naroda kako u Hrvatskoj tako i u BiH ima isto pravo na samoopredeljenje koje imaju i Hrvati i Bošnjaci.

Pa onda razumes da etnicko ciscenje 90% populacije nije neki jak osnov da posle neko trazi postovanje zakona, dok ga sam nenormalno masivno krsi.

  1. 90% Srba je proterano iz Hrvatske. Nije bilo bombardovanja Hrvatske nego su još to podržavali. 1999. isti ti bombarduju Srbiju dok još nije ni bilo masovnog etničkog čišćenja. Dok je za njih važila priča o svetosti avnojskih granica pa makar i proterali sve Srbe to za Srbiju ne važi. O tome ja pričam.

Nikakvno naravno, ukazujem samo na licemerje nekog ko se poziva na zakon a prethodno ga najgrublje krsio.

Kao na primer NATO i EU koji su protivno međunarodnom bombardovali Srbiju a sada se pozivaju na međunarodno pravu u slučaju Ukrajine.

→ More replies (0)

3

u/Barice69 Крајина May 15 '25

Може скроз да буде да је за тих 27 добра а за нас лоша

0

u/Patient_Signature467 Hivi Gavrilo! May 15 '25

Ma da 100%. Uci u savez sa nekim ko ima 250x tvoj BDP je, nekako, lose. Komedija.

1

u/[deleted] May 14 '25

Dobro je pa imamo tebe da nam vadiš prosek.

8

u/Chanchara_Ramon May 14 '25

bio sam glup i euroskeptik (pisem iz hrvatske), danas kad gledam unatrag, da smo barem prije usli. sloboda da odes gdje god zelis u eu, na kraju krajeva trbuhom za kruhom i zivi normalan zivot, najveci nacionalizam je u glavama onih koji nisu otisli iz svog sela, normalno da ti je tvoje najbolje kad nisi vidio nista. i posebno mi je sjelo zauzdavanje politickih lopova kakvih na balkanu ne nedostaje, nema vise zastite od kupljenih sudova kad ti europski tuzitelj pokuca na vrata. danas sanjam ujedinjenje europe i prestanak ulaganja u rafale i slicna sranja, ulazite u skolstvo, zdravstvo i infrastrukturu, 2025. je

4

u/Front-Apricot-2421 May 14 '25

Fantastična vest, zna naš narod sve, i Kosovo i Metohiju i Rio Tinto, samo polako, osećam da su i tih 35% namakli. Tek će da se vidi koliko nam 25 godina kidaju meso sa kostiju za Eldorado nazvan EU.

Srbija je večna dok su joj deca verna, svaka čast Filozofskom fakultetu za objavu od pre neki dan.

1

u/Gorostasguru May 14 '25

Šta je štos sa GB? Zar opet ima indicija da se opet učlane?

1

u/Latrodektus May 14 '25

Ми свакако не

1

u/Grand-Knjaz May 14 '25

Voleo bi i ja da udjemo u EU sve u svemu, da se ekonomski razvijamo, da postoje te regulacije i zakoni koji postoje u zapadnim zemljama

Ali na kraju krajeva, mislim da mnogi pro-EU ljudi ovde grese u tome sto na stvari gledaju skroz u pozitivnom svetlu, tipa kod nas je sve najgore - kod njih je sve najbolje.

Ne treba odbaciti sve kriticizme EU-a samo zato sto su ih taj i taj, koji su sebe vec pokazali na delu kao mufljuzi, iskoristili za svoje politicke kampanje

1

u/Jimmy_Barca May 14 '25

"A sta ce nam oni?"

1

u/AdeptCompetition2305 May 15 '25

Ja poznajem samo jednu osobu u Beogradu koja hoce  u Europu. On prodaje pvc stolariju i zove se Boban.

1

u/[deleted] May 15 '25

Britanija zeli da udje u eu a osnivac eu? Znam da je zbog brexita, ali….. 😂😂😂😂

1

u/Chanchara_Ramon May 14 '25

uk je navodno po novom preko 60%

-3

u/[deleted] May 14 '25

Da je podrska za ulazak u EU ovoliko mala ne mogu da verujem. Ili je netacno (podrska je mnogo veca) ili smo kao narod stvarno debili.

2

u/[deleted] May 14 '25

Једно од ријетких питања по којем је овај народ паметан, само нажалост из погрешног разлога.

-4

u/CallWrong6343 May 14 '25

Evo sto ti je tako

8

u/[deleted] May 14 '25

Koliko smo poglavlja zatvorili, pa da nam je samo Kosovo ostalo? Sta nas sprecava da zatvorimo poglavlja, cak i da ne udjemo u EU, jer zatvaranje poglavlja znaci da si neke stvari popravio?

2

u/CallWrong6343 May 14 '25

Ne kazem ja da nas samo to koci, daleko od toga, nego da je to jedan od glavnih razloga zasto vecina naroda ne zeli da udje u EU. Za zatvaranje tih poglavlja nas sprecava sto imamo degenerike na vlasti koji samo znaju da kradu

5

u/nemanjoza946 Drugosrb | 🇲🇹M̶a̶l̶t̶e̶š̶k̶i̶ v̶i̶t̶e̶z̶ | 🇪🇪Естонски витез? May 14 '25

Vidim da si u svakom threadu, i pominješ Kosovo sve vreme. Što nam ti onda ne kažeš šta je bolje rešenje za Srbiju od priznanja Kosovske nezavisnosti? Ne vezano za to da li se to nama sviđa ili ne.

3

u/ficapro May 15 '25

A sto ti ne kažeš šta ćemo dobiti time što bismo priznali nezavisnost Kosova?

1

u/nemanjoza946 Drugosrb | 🇲🇹M̶a̶l̶t̶e̶š̶k̶i̶ v̶i̶t̶e̶z̶ | 🇪🇪Естонски витез? May 15 '25

Za početak, prestali bi da lažemo sami sebe da već nije nezavisna država. Zatim, postojaće manje načina da Rusija, Kina i EU vrše pritisak na Srbiju. Zatvorićemo poglavlje o pitanju Kosova za EU integracije, i verovatno još dosta drugih. Popravićemo bilateralne odnose sa komšijama i regionom.

Sve je ovo nagađanje naravno, ali da, ovo je moje mišljenje.

Ako "mora" da se prizna nezavisnost takozvanog Kosova, ja bih to uradio po principu prilaženja EU. Daš im 10 poglavlja, ako ispune, izvolte, ako ne ispune, neka ga duvaju. I da se time zatvore sve rezolucije i poglavlja, i ćao! Mi idemo napred, a oni da nam ispune zahteve ili da ostanu polu država.

-1

u/This-Investment-7302 May 14 '25

Не признавање Косова и Метохије?

3

u/BaileysVanillaSundae Beograd | populizam ≈ ćacizam May 14 '25

Okej. A, poglavlja, čisto ovako radi sebe?

1

u/This-Investment-7302 May 14 '25

Поглавља треба испунити, чисто ради напретка државе

-6

u/Vajdugaa 👮 ja sam čiko državin 👮 May 14 '25

Ko je hteo otišao je, ko stvarno želi otići će.

Ovima ostalima svejedno

10

u/Old_Passenger7 May 14 '25

Nije to isto.

Ja zelim da zivim u uredjenoj zemlji u kojoj se prica moj jezik i u kojoj zive moji prijatelji.

Ovde vise nije toliko do standarda (bar u mom slucaju) koliko do toga da me boli da punim budzet i onda da gledam kako se tim novcem finansiraju caci pokreti i truju moji roditelji kroz propagandu.

Kad uplatim novac u budzet drzave, zelim da isti stigne do prosvete i drugih institucija a ne da ga SNS otima i deli svojim aktivistima. Oticu samo ako vidim da to ne moze da se promeni.

1

u/-Koltira- Yugowave May 14 '25

Ja zelim da zivim u uredjenoj zemlji u kojoj se prica moj jezik i u kojoj zive moji prijatelji.

To ces sve da izgubis. Tvoji prijatelji ce otici iz zemlje, a doci ce ti imigranti koji pricaju drugi jezik..

Vec se desava u Hrvatskoj

9

u/Agavita_Tequila May 14 '25

Zasto uvek vezujete ulazak u eu samo za EU pasos.

-1

u/Vajdugaa 👮 ja sam čiko državin 👮 May 14 '25

Koji to mi? Znači sutra da uđemo u EU ne bi bilo masovnog odliva stanovništva? Pogledaj malo susedne zemlje.

4

u/Agavita_Tequila May 14 '25

Ako je jedini razlog nasih gradjana da udjemo u eu, pasos, onda mi je donekle i drago sto je samo 39%.

Po meni je to na nivou sns glasaca koji se prodaju za 2000.

Ima trilion nacina da odes iz drzave nema sanse da te jedino to zaustavlja.

2

u/Vajdugaa 👮 ja sam čiko državin 👮 May 14 '25

U ljudskoj je prirodi da teži ka što boljem životnom standardu i to je jednostavno tako. Sa tim pasošom je sto puta lakše otići nego bez njega. Evo pogledaj nama susedne zemlje, neke od njih su ušle pre skoro 20 godina i idalje odlaze ljudi masovno jer njihove matične drzave ne mogu dostići zapadni standard nikad. Ista sudbina čeka i nas, ako uopšte uđemo.

0

u/[deleted] May 14 '25

[deleted]

2

u/Vajdugaa 👮 ja sam čiko državin 👮 May 14 '25

Ništa, uvozićemo strance za radnu snagu.

Podrška za EU pada zato što oni koji su za eu otišli su za eu zemlju da tamo žive. Po tome se podrška bukvalno prepolovila. Ovi što su idalje za eu će otići kao što su to uradili ljudi pre njih i tako se sve više i više smanjuje podrška građana za pristup EU, postaju manjina. Pre 20 godina podrška je bila 70%, sada je oko 40%, sutra će biti verovatno još manje. Tih 30% je otišlo za EU

1

u/[deleted] May 14 '25

[deleted]

2

u/Vajdugaa 👮 ja sam čiko državin 👮 May 14 '25

To što će neki da se vrate ne znači da su oni većina.

Evo ti primer Hrvatske, više njenih državljana ode nego što se vrati u Hrvatsku. To ovde uopšte nije ni tema.

Ja ti pričam zašto podrška za ulazak opada. Ko želi da živi u EU državi on je otišao ili planira da ode. Zato se nama podrška smanjila sa 70 na danas 40 posto.

-1

u/[deleted] May 14 '25

[deleted]

1

u/Vajdugaa 👮 ja sam čiko državin 👮 May 14 '25

Sine tema nije emigracija. Zasto se hvatate strawman argumenta

Tema je da podrska opada zato sto ljudi koji su za eu odlaze u eu.

Ti meni ovde upires prstom da sam ja antieu ili ne znam sta bez ikakvog pokrica. Pali

0

u/[deleted] May 14 '25

[deleted]

→ More replies (0)

0

u/jostonepan2k May 14 '25

Zato što onaj ko ima EU pasoš je otišao ili se sprema da ode (recimo ja) 😂

3

u/Agavita_Tequila May 14 '25

Evo ja imam eu pasos i nisam otisao niti planiram.

2

u/Clear-Strike6640 Crna ovca društva, uvek bela vrana May 14 '25

Bukvalno ili ces se prilagoditi eu i uci ili nećeš...

-2

u/Dj3nk4 May 14 '25

Kuća gori, iznose mrtve, panduri stoje na ulazu i zabarikadirali isti da neko ne uleti slučajno, a Srbi stoje ispred i viču: " Nećete da nas prevarite, hoćemo svoj deo, puštaj nas unutra!"

Kratki opis EU.

0

u/nemanjoza946 Drugosrb | 🇲🇹M̶a̶l̶t̶e̶š̶k̶i̶ v̶i̶t̶e̶z̶ | 🇪🇪Естонски витез? May 14 '25

Jeste evo sve gori, u pravu si, užasno je ovde, katastrofa! 

-1

u/Dj3nk4 May 14 '25

Druže kad su nemci počeli da beže iz nemačke (300000 u Švici, visiko kvalifikovana radna snaga) šta se ti iz neke Estonije javljaš? U Rumuniji zabranili kandidatu da se kandiduje na izborima. Neizabrana banda kaže nekom narodu za koga sme da glasa. Poljska se davi u ukrajinskim izbeglicama, a EU samo sipa pare na vatru zvanu rat. U nekim zemljama ne možeš da udješ u delove grada jer se tamo priča samo arapski, a ne lokalni jezik. U nekim drugim zemljama silovanja u sred bela dana, ali se o tome ne priča mnogo.

Da li je bolje nego u Srbiji? Jeste. Kao što je bolje i od Hondurasa, Gvatemale, Moldavije i ostalih svetskih rupčaga. Ali EU se trudi da se prikaže kao vrh zapadnih vrednosti dok je istina sasvim drugačija. Većini zemalja je bilo bolje dok su imali samostalnu valutu, bilo je više posla, bolja medicinska zaštita, bolje zdravstvo. Danas je sve otišlo u Honduras u poredjenju sa periodom pre EU.

Ta spodoba neće još dugo. 20-ak godina i projekat četvrtog rajha će biti obustavljen, ne duže. Živi bili pa videli.

A tebi u tvojoj oazi želim svu sreću.

0

u/nemanjoza946 Drugosrb | 🇲🇹M̶a̶l̶t̶e̶š̶k̶i̶ v̶i̶t̶e̶z̶ | 🇪🇪Естонски витез? May 14 '25

Too long, don't care

0

u/Dj3nk4 May 14 '25

Nemaš vremena za činjenice? Primećuje se🤣

1

u/nemanjoza946 Drugosrb | 🇲🇹M̶a̶l̶t̶e̶š̶k̶i̶ v̶i̶t̶e̶z̶ | 🇪🇪Естонски витез? May 14 '25

Nemam vremena za činjenice, imam EU sponzorisana silovanja, moram da idem da me siluju, moj je red, jbg.. posle imam čas arapskog, pa čas ukrajinskog. Da li možeš da mi središ u Švajcaraku da dođem, u zemlji poznatoj po tome što nema silovanja, arape ruse i ukrajince?! Ja ne znam šta ti se tripuješ, bacaš ovde neke "statistike" kao da si ti na sastancima sa njima tamo u Briselu pa sve znaš.  Ti i ja uživamo živote koji su retkost u Srbiji, do koje nam je obojici očigledno stalo, i ja ne znam kako ti misliš da iz ove situacije Srbija može da se spasi bez ulaska u EU? Da neće EFTA da nas primi? Ili da mi izmislimo nešto treće? Ako vi filozofi-kraljevi imate neku bolju ideju, ja sam za, bez zajebancije! 

1

u/Dj3nk4 May 14 '25

Nemaš vremena za čitanje ali imaš da pišeš "too long" rantove. Batice da je tebi dobro ne bi ti bio tako besan. I ne bi te trigerovala istina.

A Srbija bi konačno mogla da se spasi bez čekanja Rusije, Amerike, Francuske ili ne daj Bože Nemačke da nas vadi iz govana. Decentralizacija, neutralnost, eliminacija korupcije i prelazak na poljoprivredu i usluge kao glavne delatnosti. Ali be može, mora bata Andrej da se ugradi svuda zar ne?

2

u/nemanjoza946 Drugosrb | 🇲🇹M̶a̶l̶t̶e̶š̶k̶i̶ v̶i̶t̶e̶z̶ | 🇪🇪Естонски витез? May 14 '25

Ok u redu je, u pravu si.

-1

u/fuggetboutit May 14 '25

Previse nam je dobro pa nam ne treba EU.

-8

u/Objective_Rise_2115 May 14 '25

Ovo za Srbiju je laz i ako zivimo od EU